با آغاز به کار پنجمین جشنواره ملی مبل و منبت در ملایر، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بدون نیاز به سپرده‌گذاری، به خریداران مبل و منبت، تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۵۰ میلیون تومانی به خریداران مبل و منبت ملایر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «یدالله کریمی» رئیس اتحادیه درودگران مبل و منبت ملایر در مراسم امضای‌تفاهم‌نامه «کالاکارت» با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بیان اینکه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان ملایر در حوزه مبل و منبت قابل توجه است، گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی با حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، نقطه عطفی برای رونق اقتصادی منطقه و معرفی ظرفیت‌های بی‌نظیر شهرستان ملایر و شهر جهانی مبلمان منبت به اقصی نقاط کشور است.

رئیس اتحادیه درودگران مبل و منبت ملایر بیان کرد: این جشنواره از تاریخ ۱۵ شهریور ماه آغاز شده و تا ۱۵ مهر ماه ادامه داد و شرایط برای دریافت این وام قرض‌الحسنه ۱۵۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد در قالب کالا کارت (۶، ۹ و ۱۲ ماهه) در سراسر کشور برای خرید مبلمان برای متقضایان فراهم است.

وی ادامه داد: این فرصت استثنایی از طرف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران فراهم شده است و متقاضیان در سراسر کشور می‌توانند تسهیلات خود را دریافت و پس از سفر به ملایر مبلمان منبت خود را خریداری و از مزایای ۱۰درصد تخفیف فروش ویژه نیز بهره‌مند شوند .

«کاوه نائینی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان نیز در این مراسم بیان کرد: هدف از اجرای این طرح افزایش فروش تولیدکنندگان و فروشندگان کالا و خدمات ایرانی و همچنین افزایش قدرت خرید مشتریان با استفاده از پرداخت اقساطی بدون سود است.

«نائینی» با اشاره به نحوه دریافت و استفاده از تسهیلات «کالاکارت» مهر ایران تصریح کرد: مراحل افتتاح حساب و درخواست وام کالاکارت به صورت کاملاً غیرحضوری و از طریق وب‌سایت بانک و اپلیکشن مهریران است که پس از تکمیل مدارک و در کمتر از ۴۸ ساعت به حساب متقاضیان واریز می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

پربازدیدترین اخبار استان ها

پربازدیدترین ها